הגיטרות החשמליות המומלצות למתחילים

גיטרות החשמליות הן כלי נפלא למתחילים ומושכות עיניים עם צורתן הסטיילית והצליל המרגש שהן מייצרות. אבל בעת בחירת גיטרה להתחלת לימוד, יש לקחת בחשבון את הסגנון המוזיקלי והתקציב הזמין לך. כאן אני אציג לך את 10 הגיטרות החשמליות המומלצות למתחילים.

    1. Fender Stratocaster: זו גיטרה איקונית ומהווה סטנדרט בקרב מוזיקאים. הגיטרה מתאימה למגוון רחב של סגנונות מוזיקה, והיא נוחה לנגינה בזכות צוואר הגיטרה הנוח.

    2. Squier Stratocaster: זו גיטרה זולה ומצוינת למתחילים. היא מיועדת לסגנונות מוזיקה רבים ונוחה לנגינה בזכות צוואר הגיטרה הנוח.

    3. Epiphone Les Paul: זו גיטרה איקונית המיועדת לסגנונות מוזיקה כמו הרד רוק והבלוז. הגיטרה כוללת שני פיקאפים המיוצרים על ידי חברת Gibson והם מיועדים לתת צליל עמוק ומלא.

    4. Squier Telecaster: זו גיטרה זולה ומיועדת למתחילים. היא מיועדת לסגנונות מוזיקה רבים ונוחה לנגינה בזכות צוואר הגיטרה הנוח.

    5. Yamaha Pacifica: זו גיטרה המיועדת לסגנונות מוזיקה 

    6. Ibanez RG Series: זו גיטרה המיועדת לנגנים שרוצים לנגן מוזיקה כבדה יותר כמו האקסטרים מטאל וההרדקור. הגיטרה מצוידת בפיקאפים המיועדים לסאונדים מתקדמים וטכניקות נגינה מסובכות יותר.

    7. Gibson SG: זו גיטרה איקונית המיועדת לנגנים שרוצים לנגן מוזיקה כבדה וקשה. הגיטרה מיועדת לסגנונות כמו הרד רוק והמטאל.

    8. Fender Mustang: זו גיטרה קטנה וקלה שמתאימה לנגינה בבית וללמידה בבית. היא מיועדת לסגנונות כמו הפאנק והאינדי רוק.

    9. PRS SE Standard 24: זו גיטרה המיועדת לנגנים שמחפשים גיטרה עם סאונד מיוחד ואסתטיקה מודרנית. היא מתאימה למגוון רחב של סגנונות מוזיקה ומיועדת לסגנונות כמו הרוק, המטאל והבלוז.

    10. Gretsch Electromatic: זו גיטרה המיועדת לנגנים שמחפשים סאונד עשיר ומיוחד. היא מתאימה לסגנונות מוזיקה כמו הרוק אבל גם לסגנונות כמו הג’אז והבלוז.

לסיכום, כאשר מתחילים ללמוד גיטרה חשמלית, חשוב לבחור בגיטרה שתתאים לסגנון המוזיקה שאתה רוצה לנגן ובתקציב


לעוד מאמרים בנושאי גיטרת לחצו כאן

יש לך שאלה? אשמח לענות